Projet se limuzínou?
Proč ne. Budí respekt a obdiv, ale současně je to znak luxusu. Spojte tento zážitek třeba s něčím vyjimečným. Loučíte se se svobodou nebo chystáte svatbu? Nebo se prostě chcete projet jen tak? Není problém….stačí nám zavolat a domluvit se na podmínkách.
A mimochodem, mít alespoň jednou v životě svého vlastního řidiče, který Vás odveze, kam jen budete chtít , je přece fantastické!
O historii limuzín
Tatra 700 je automobilem vyšší třídy vyráběným automobilkou Tatra v rozmezí let 1996 až 1998. Byl zároveň posledním osobním automobilem vyrobeným v Příboře a uzavřel tak dlouhou sérii tradičních osobních automobilů značky Tatra, jež zde započala již v roce 1897 automobilem Präsident.
Výroba s tradicí
Konstrukčně navazovala na svého předchůdce, vůz Tatra 613-4 MiLong, po němž „zdědila“ technickou koncepci a byla zároveň poslední vývojovou variantou tohoto automobilu, i když už s jiným označením. Prototypem Tatry 700 byl vůz Tatra Prezident.
V rukou designerů
Karosérie T 700 také vycházela z karosérie T 613 navržené v letech 1968 až 1969 italskou designérskou firmou Carrozzeria Vignale, do výrazně omlazené podoby ji však upravil tentokrát britský designér Geoff Wardle. V roce 1996 navrhl ještě menší vzhledové korekce (zejména hlavní zadní části karosérie a přístrojové desky) kopřivnický rodák, akademický sochař Jiří Španihel.